Garage snack

Det var ju ett tag sedan jag skrev här men det är som med oss andra, bilarna går i
ide på vintern.
En ny sommar kostym har det blivit i vinter till Corvetten.
Svart och rött läder.

En firma i löddeköpinge, Dreamfactory skickar iväg sätena till Danmark där de syr dem
på plats. Riktigt fina blev de.



Stolsryggarna.


Och när man ändå är igång så kan man lika gärna byta dörrsidor och mattor.
Det ena ger det andra.


Det är lite småplock kvar innan man är helt nöjd.
Att det tar så många timmar att lägga in en matta, det tror man inte.
Men det är som allt annat som man beställer från USA, det passar inte
som en handske precis.
Man får skära och passa in för att få det snyggt.


Vad har ni pysslat med i vinter?


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej!

Kul att du tittade in hos mig o att du skrivit på din sida igen! jag har egentligen inte gjort något ännu, min bil står insnöad i ett kallgarage, men jag måste i allafall renovera huvudcylindern sen när det är dax för en tur igen. Det är nog den värsta vinter jag kommer ihåg, igår fredag var första gången tempen var uppe på 0 sedan 10 december, o trots att det varit -20 har snön vräkt ner ibland, Vinter borde förbjudas!

MVH Stefan i Segersta

2010-02-27 @ 14:59:30
URL: http://oldsen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det låter ju härligt det, jag få nog vänta ett par månader innan jag lyckas få fram Oldsen, men men, det kommer nog en sommar i år oxå. Vi har haft lite funderingar på att åka en tur söderut, i alla fall till värmland.

2010-02-27 @ 20:03:09
URL: http://oldsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0