Powermeet Hässleholm 2006


Om man ska köra på Powermeet i Hässleholm gäller det att gå upp tidigt för att få en plats.
Sedan blir köerna långa och många får stå utanför på besökar parkeringen.


På powermeet ska man åka om man vill se något annorlunda, där finns allt.


Hotrods och ombyggda bilar.


En Bel Air -57. Det var innan vi hade en egen Bel Air.


Det bästa är ändå cruisingen efteråt.




Där var en Bel Air till.


Många fina bilar.


Och en och annan rishög.


Oj, där blev jag förälskad på riktigt.
Finns det någon vackrare bak än på en Bel Air -55?


Träffade kompisarna Kenta och Helena.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Åh jag tror jag dööör!! Vilka härliga kort!! Känns långt bort just nu! Här uppe i Östersund snöar det och blåser, ska väl hålla på helga helgen! Nu vill jag ha vår!! Ha dé

2009-01-24 @ 22:15:39
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0